Forum SPAP & SPAT Strona Główna SPAP & SPAT
Forum Grup Rekonstruujących Polskie Pododziały Antyterrorystyczne
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulamin forum

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum SPAP & SPAT Strona Główna -> Administracja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Anubis
Młodszy Inspektor



Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 924
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:31, 22 Sty 2008    Temat postu: Regulamin forum

Regulamin

Forum SPAP Kraków

Rejestracja i korzystanie z forum są dobrowolne i jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przestrzeganie regulaminu i zasad przedstawionych poniżej. Złamanie ich może spowodować wyciągnięcie konsekwencji włącznie z zablokowaniem dostępu, skasowaniem konta i powiadomieniem odpowiednich władz (w przypadku naruszenia prawa obowiązujecego na terytorium RP).


Regulamin i zasady obowiązujące na forum SPAP Kraków

1.
Pisz zawsze na temat. Twoja wypowiedź powinna być sensowna i pasować do podforum, w którym została umieszczona.

2.
Jeżeli zakładasz nowy wątek - jego temat (tytuł) powinien być krótki i adekwatny do treści wiadomości.

3.
Odpowiadając pisz zawsze na temat.

4.
Zanim odpowiesz, zastanów się czy rzeczywiście masz coś do powiedzenia, a twoja odpowiedź wniesie coś nowego do tematu. Posty w stylu: "to samo co poprzednicy", "ja też", "racja" albo "" będą kasowane.

5.
Zabierając głos w dyskusji staraj się nie odchodzić od tematu. Jeżeli masz coś istotnego do powiedzenia lepiej zacznij nowy wątek.


6.
Nie prowokuj i nie atakuj nikogo swoimi wypowiedziami. Teksty obrażliwe dla innych użytkowników forum będą usuwane. Traktuj innych uczestników tak, jak sam chciałbyś być traktowany.

7.
Przed rozpoczęciem nowego wątku, zawsze sprawdź czy interesujący cię temat nie został poruszony wcześniej. Nie zaczynaj tego samego wątku na kilku podforach. (Opcja "Szukaj")

8.
Na poszczególnych podforach mogą obowiązywać dodatkowe zasady. Należy ich przestrzegać.

9.
Nie pisz wyłącznie WIELKIMI LITERAMI.

10.
Uwagi o błędach ortograficznych czy interpunkcyjnych, oraz wszelkie słowne utarczki załatwiaj wiadomościami prywatnymi.

11.
Jeżeli Twój post jest skierowany tylko do jednej osoby lepiej wysłać jej prywatną wiadomość lub e-mail.

12.
Posty zawierające nieuzasadnione wulgaryzmy, propagujące narkotyki, obrażające inne osoby, inne narodowości, religie, rasy ludzkie, zawierające informacje obarczające niesprawdzonymi zarzutami inne osoby, przyczyniające się do łamania praw autorskich, zawierajace dane osobowe i teleadresowe bez zgody ich właścicieli, adresy do stron zawierających pornografię, nielegalne oprogramowanie itp. będą kasowane bez dalszego informowania autora.

13.
Administratorzy i moderatorzy mogą zamykać wątki, edytować i usuwać posty (jeżeli naruszają regulamin tego forum, zasady dobrego wychowania i netykiety lub przepisy prawa obowiązującego na terytorium RP) oraz przenosić je na inne, bardziej odpowiednie podfora.

14.
Kopiowanie i rozpowszechnianie treści znajdujących sie na forum, a nie będących wypowiedziami własnymi, jest zabronione.

Informacje dodatkowe

15.
Przeglądać forum i czytać posty mogą wszyscy użytkownicy jeżeli zasady konkretnego podforum nie stanowią inaczej.

16.
Umieszczać posty na forum mogą wyłącznie zarejestrowani i zalogowani użytkownicy. Posty opublikowane na forum nie podlegają kasacji (z wyjątkiem sytuacji opisanych w punkcie 12 tego regulaminu) chyba, że administratorzy serwisu postanowią inaczej. Jedna osoba może używać tylko jednego konta. Konto i posty pisane przez uzytkownika pozostają na forum bez względu na to czy użytkownik nadal korzysta z forum. Kasacji podlegają wyłącznie konta łamiące regulamin, pod warunkiem, że dane konto jest puste. W przeciwnym razie konto zostaje zablokowane.

17.
Użytkownicy forum mogą umieszczać w profilu swoje avatary. Avatar musi być dostosowany wielkością.

18.
Przy pisaniu postów można używać znaczników BBCode (oprócz zmiany wielkości czcionki i kolorowania tekstów). Te są przeznaczone dla administratorów i moderatorów forum.

Czerwony - Administratorzy

Zielony - Moderatorzy

19.
Wstawiać pliki graficzne (rysunki, grafikę, zdjęcia, animacje flash itp.) można wstawiać wyłącznie w postaci miniatur i linków.

20.
Opcja chwalenia użytkowników będzie włączona dopiero po napisaniu 50 postów.

21.
Ankiety w wątkach mogą umieszczać wszyscy pod warunkiem, że są zgodne z regulaminem. Głosować w ankietach mogą tylko zarejestrowani i zalogowani użytkownicy

22.
Wszyscy zarejestrowani i zalogowani użytkownicy mogą wysyłać do siebie prywatne wiadomości (PW) za pośrednictwem forum.

23.
W przypadku nie zgadzania się z decyzjami moderatorów użytkownik ma prawo zgłosić sprawę do administratorów. Decyzja administratorów jest ostateczna.

24.
Wszystkie wyżej nie wymienione przypadki będą rozpatrzane indywidulanie przez administratorów.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Anubis dnia Wto 21:32, 22 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum SPAP & SPAT Strona Główna -> Administracja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin